Studiewijzers en MC uren

Bij ons op school weet je precies waar je aan toe bent. Iedere les bespreekt de docent wat je gaat leren en wat je moet kunnen en kennen om je leerdoel te behalen. De leerdoelen vind je ook in je studiewijzer. Zo weet je altijd wat je in die week te doen hebt. Omdat onze lessen 80 minuten duren, heb je tijdens de les tijd om met hulp van je docent en je klasgenoten aan je opdrachten te werken. Heb je je leerdoelen nog niet behaald? Dan krijg je extra ondersteuning tijdens de Mavo Centraal uren (MC-uren). De docenten delen de leerlingen voor deze lesuren in als dat nodig is. Leerlingen kunnen ook zichzelf aanmelden voor een extra MC-uren. Als je de lessen en MC-uren goed gebruikt, heb je al je werk af als je naar huis gaat!